LÖRDAGKVÄLL

Godkväll! 
Jag har haft en så mysig lördagskväll med mina bästa fina vänner David och Karin. Vi gjorde världens godaste ost- och skinkpaj och till det det hade vi stor sallad, melon och vindruvor. Vi tittade på det fina programmet "så mycket bättre" som ikväll var känslosammare än nånsin och pratade om allt mellan himmel och jord. Vid tolv-tiden åkte Karin hem till sig som skulle upp tidigt imorgon och jag och David satte oss i bilen och körde till Hjo för att hämta min mamma. Nu ligger jag och mamma i soffan och tittar på Criminal mindes och snart är det nog dax att hoppa i säng. Det känns inte alls så farligt att det är söndag imorgon, då jag bara ska ha en riktig mysdag. Jag ska ta en lång sovmorgon, baka biskvier, fira pappa på fars-dag med presenter och fika, äntligen träffa min kärlek och på kvällen ska vi äta extra god fars-dag-middag och morfar kommer också på besök. En fin söndag rakt igenom. 
Hoppas alla har haft en mysig och/eller rolig lördag. Puss!❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0