MÅNDAG

Hej!
Veckans segaste dag är snart över och jag har haft en bra måndag. Trött och seg precis som varje måndag, men det hör väl till. Jag jobbade 08.00-16.30 och när jag kom hem slängde jag bara i mig lite mellis, satte på mig träningskläderna och cyklade in till stan. Jag körde som vanligt mitt CXworx-pass följt av 40 minuter intervaller på löpbandet. Resten av kvällen har jag duschat, tittat på "halv åtta hos mig" och ätit kvällsmat, också precis som vanligt. Mitt liv ser inte mycket mer varierat och intressant ut än så här på veckodagarna. Kan säkert ses som tråkigt för vissa och även för mig ibland, men jag tycker samtidigt att det är skönt. Jag har alltid gillat rutiner. 
Nu ligger jag nerbäddad i min säng och tittar på "en ängels tålamod" innan jag ska sova. Jag börjar klockan sju imorgon så klockan tio måste jag sova för att få mina åtta timmars sömn, som sagt, jag gillar rutiner. 
Godnatt och puss❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0