MÅNDAG

Hej!
Jag ligger just nu nerbäddad i min säng efter en lång och ganska seg måndag. Jag jobbade 08.00-16.30 och det var svårare än nånsin att gå upp imorses. Jobbdagen gick för ovanlighetens skull väldigt segt idag så det kändes underbart när klockan äntligen slog halv fem då jag fick åka hem, jag har varit jättetrött hela dagen. När jag kom hem åt jag mellanmål och bytte om till träningskläder för att åka in till gymmet. Jag hade bokat mitt CXworx-pass som vanligt men när jag 15 minuter innan passet kommer fram till gymmet och inser att jag har glömt mina träningsskor, skulle jag aldrig hinna hem och hämta dom innan passet började. Så jag hoppade passet och körde egen träning idag. 5 km intervaller på löpbandet följt av lite helkroppsstyrka och 2 km nedjogg. Resten av kvällen har jag bara duschat, ätit, tittat på "halv åtta hos mig" och nu har jag legat i min säng en stund och tittat på lite julklappstips till mina föräldrar. Egentligen hade vi bestämt att vi skulle strunta i julklapparna i år eftersom vi ska  åka utomlands och bara vara tillsammans istället. Men eftersom jag får hela resan av mina föräldrar vill jag självklart ge dom något fint tillbaka, för dom är trots allt världens bästa föräldrar. Eftersom jag inte alls är sugen på att ge något materiellt, så har jag kikat på lite olika upplevelser man kan ge istället, vilket jag tycker är mycket roligare. Jag ska spåna vidare på det så får vi se vad jag bestämmer mig för sen!
Nu ska jag stänga av datorn och sova för imorgon börjar jag klockan sju. 
Hoppas alla har haft en bra start på veckan! Puss❤️

Min goda kvällsmat bestående av grönsakssoppa och kesoplättar:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0