MÅNDAG

Hej! 
Idag har jag, trots att det är måndag, haft en riktigt bra dag. Jag gillar vanligtvis inte måndagar och igår fruktade jag bara denna dagen, den är så seg och man är alltid extra trött och osugen på allt. Trött var jag självklart, efter att ha kommit i säng sent igår, men dagen gick jättefort så det var skönt. Jag jobbade 08.00-16.30 och när jag kom hem slänge jag på mig träningskläderna och satte mig direkt i bilen för att åka till gymmet. Jag skulle hinna springa innan mitt pass började så 6 km hann jag med innan det var dax för CXworx. Det gick så himla bra och jag hade så mycket energi. Jag ville inte sluta träna men jag tyvärr tvungen att skynda mig hem efter passet eftersom pappa behövde bilen. Nu är jag nyduschad och middagen ligger i magen. Mitt favoritprogram går på teven just nu, "halv åtta hos mig", och sen ska jag självklart se "ensam mamma söker" innan läggdags. 
Hoppas alla har haft en bra start på veckan, det har jag! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0