ONSDAG

Hej!
Tänk att det redan är onsdag idag, det känns som att det vad igår jag hade söndagsångest och var sådär trött och osugen på en ny jobbvecka. Nu har halva redan gått och helgen börjar äntligen närma sig igen!
Idag har jag haft en bra dag. Jag jobbade 07.30-16.00 och hann bara byta om till träningskläderna och slänga i mig en smoothie innan jag gav mig ut på en timmes powerwalk. Jag gick in till stan och till gymmet där jag då körde mitt favoritpass activio. När jag kom hem hann jag bara äta kvällsmat framför "halv åtta hos mig" och duscha innan jag åkte tillbaka till stan för att hämta mamma. Nu har jag precis krupit ner i sängen och tittar på kvällens "bonde söker fru" som jag missade förut. Imorgon börjar jag som vanligt halv åtta så om en stund måste jag sova så jag får mina åtta timmars sömn. Godnatt allihop! Puss❤️

Eftersom det inte finns så mycket att ta kort på en sån här dag så får jag helt enkelt bjuda på något gammalt. Så här är tre från en fin kväll i Göteborg med mina bästa vänner i somras:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0