ONSDAG

Godkväll fina onsdag! 
Det sägs att det ska börja snöa ikväll och att det ska fortsätta så hela natten, vilket jag tycker ska bli jättemysigt. Jag längtar så till december och till julen och allt som hör där till, även om jag ska spendera självaste julafton på varmare breddgrader. Mysigaste tiden på hela året. 
Idag var det helt klart en början på allt det där, då det var både kallt och halt ute när jag cyklade till jobbet imorses. Jag hade som vanligt en bra dag på jobbet och när jag slutade vid fyra åkte jag hem och åt mellanmål, vilade lite och tog på mig träningskläderna. Jag och pappa åkte in till gymmet och körde activio, med andra ord 1 timma pulsbaserad spinning, vilket är sjukt jäkla asjobbigt. Nu känns det skönt att ligga nerbäddad i soffan med mätt mage efter dusch och kvällsmat. Jag tittar självklart på kvällens bonde söker fru-avsnitt och sen tänkte jag förflytta mig till sängen för att se några avsnitt av en ängels tålamod. Har ni inte sett den serien, så gör det! Så himla rolig och mysig och bra. 
Hoppas alla har haft en bra dag och för er som inte har haft det, tänkt på att halva jobbveckan har gått och att det snart är helg!❤️

Läste detta idag och tjejen som skrev det tog verkligen orden ur munnen på mig. Det är inte lätt att leva i dagens samhälle med alla krav, måsten och förväntningar vi har på oss. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0