ONSDAG

God eftermiddag! 
Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen och har precis ätit middag, pappas goda broccolisoppa. Nu ligger jag och samlar krafter i soffan för snart ska jag byta om till träningskläderna och åka till gymmet med pappa. Vi ska köra mitt favoritpass activio, och jag är så himla taggad och sugen på att få ta ut mig riktigt ordentligt. Fler planer för dagen/kvällen har jag inte, "bonde söker fru" är ju ikväll så det får jag ju inte missa, haha. Det är i alla fall skönt med onsdag och att jobbveckan nu sakta men säkert börjar lida mot sitt slut. Nu ska jag byta om! Puss❤️

Jag har inga nya bilder så bjuder på en från i lördags på mig och min mysiga vän David:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0