SÖNDAG

Godkväll! 
Bortsett från att helgen har gått alldeles för fort precis som vanligt och att söndagsångesten har legat och gangt lite grann hela dagen så har jag haft en bra dag. Jag och Robin tog en lång och skön sovmorgon och åt storfrukost i min säng till filmen "dumma mig". Vid lunchtid åkte vi till badhuset för att simma och 2000 meter senare var vi nöjda. När vi kom hem var vi så trötta att vi bäddade ner oss i sängen igen, med "bröderna Lejonhjärta" på teven den här gången, älskar barnfilmer. Ikväll har vi ätit söndagsmiddag med familjen bestående av pappas goda älgbiffar, tittat på solsidan, ätit fruktsallad och nu tittar vi på Johan Falk. Ungefär så varje söndagskväll brukar se ut, ett perfekt avslut på helgen. 
Hoppas alla har haft en bra helg och är lite mer redo för en ny jobbvecka än vad jag är, två dagars ledigt är på tok för kort tid för att jag ska hinna bli tillräckligt utvilad. 
Godnatt❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0