SÖNDAGKVÄLL

Godkväll! 
Denna söndag har bara rusat förbi och jag har haft en jättemysig och bra dag. Ikväll hade vi som sagt Mattias och Natalie på besök så vi bjöd på tacos till middag och dom hade med sig 1 kg godis. Dom behövde åka ganska tidigt så nu ska jag och Robin fortsätta vårt söndagsmys med filmen "world war z". 
Jag är så himla osugen på måndag och ny jobbvecka. Jag orkar inte gå upp tidigt, jobba 8 långa timmar och vara helt slut när jag kommer hem. Kvällarna är så korta och dagarna så långa och jag hinner inte med allt jag skulle vilja hinna under dagarna. Det är så tråkigt att man går runt och lever för helgerna, man går ju verkligen miste om mycket tid av sitt liv. Men jag försöker blicka framåt och tänka att det snart är december vilket är årets mysigaste månad och då jag dessutom lämnar Sverige för en vecka på Gran Canaria. Åh vad det kommer kännas skönt att få en paus i all stress i vardagslivet. 
Nu är det slut på söndagsdeppet! Dax för mig att fortsätta mitt fina söndagsmys med min kärlek. Puss❤️

Bilder på kvällens alla godsaker: 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0