TISDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en betydligt bättre och mer aktiv dag mot vad jag hade igår. Jag jobbade 07.00-15.30 och när jag kom hem hade Robin precis kommit hem till mig också. Vi åt lite mellanmål och åkte sen in till badhuset för att simma. Vi hade tänkt simma i minst en timma men eftersom bassängen var full av människor, varav mer än hälften bestod av sega gamla gubbar och tanter, så gav vi upp efter 45 minuter. Men 1500 meter blev det i alla fall och det är jag nöjd med, simning är ju faktiskt sjukt jobbigt. När vi kom hem åt vi kvällsmat framför halv åtta hos mig och sen stensomnade Robin i soffan. Nu har vi förflyttat oss till min säng för att titta på film och mysa innan läggdags. Hoppas alla har haft en bra tisdag, det har jag. Puss!

Idag har det varit vi i 3 år och 9 månader❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0