TISDAG

Godkväll allihop! 
Jag ligger för tillfället i min säng och här har jag legat nästan hela eftermiddagen, så himla skönt. Jag jobbade 07.00-15.30 idag vilket är rena himmelriket för mig, så otroligt skönt att få komma hem lite tidigare någon dag. Jag bakade en omgång knäckebröd när jag kom hem och sen la jag mig och tittade på gårdagens "ensam mamma söker" och "paradise hotel". Jag har precis ätit middag i sängen framför "en ängels tålamod" och snart ska jag förflytta mig till soffan för "halv åtta hos mig", och sen ska jag självklart inte missa kvällens fotbollsmatch. En riktig tv-slappar-kväll, vilket kan vara underbart ibland. 
Hoppas alla har haft en fin tisdag, min har varit jättemysig trots tidig uppstigning, grått väder och lång jobbdag. Puss❤️
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0