TISDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en riktig slappe-mys-dag, eller i alla fall eftermiddag. Jag jobbade 07.00-15.30 och när jag kom hem var Robin hos mig. Jag möttes till min förvåning av rosor och choklad, bara sådär en helt vanlig tisdag. Jag har ju verkligen väldens bästa pojkvän. 
Hela kvällen har vi bara legat och myst och inte gjort något jobbigt eller direkt vettigt. Tittat på gårdagens paradise hotel och ensam mamma söker, ätit pappas nygräddade våfflor och nu börjar kvällen helt plötsligt lida mot sitt slut. Nu tänkte jag vara en snäll flickvän och låta Robin titta på fotboll som han tjatat om, innan det är dax att sova. Godnatt allihop! Puss❤️
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0