TISDAG

Godkväll denna mörka och kyliga tisdag! 
Idag har jag gått runt som en vandrande isbit, jag har frusit hela dagen, trots tre lager tröjor. Men bortsett från kylan så har jag haft en bra dag precis som vanligt. Jag somnade redan halv tio igår så jag hann sova hela 9.5 timmar inatt innan klockan ringde, så otroligt skönt! Jag har dock varit jättetrött under dagen ändå men det hör väl bara till det normala en seg tisdag. Jag slutade halv fem precis som igår och när jag kom hem stod maten på bordet. Jag har efter middagen bara legat nerbäddad under en filt fram tills nu då jag precis har bytt om till träningskläderna. Jag skulle haft en träningsfri dag idag men jag kunde inte låta bli när pappa och mamma ändå skulle till gymmet och köra Body balance. Så jag hoppade på det passet jag med så nu ska vi precis åka. Ikväll ska jag självklart ha mitt vanliga kvällsmys innan läggdags. Som jag sagt förr, mitt liv ser ganska så likadant ut varje dag, vilket i och för sig kan vara skönt ibland då jag gillar rutiner. Nu måste vi åka! Ha en bra kväll allihop. Puss❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0