TORSDAG

Hej! 
Åh vad skönt att det redan är torsdag, och imorgon veckans bästa underbara dag! Min torsdag har varit bra, jag har som vanligt jobbat 07.30-16.00 och skyndat mig hem för att byta om till träningskläder, slänga i mig lite mellanmål och åka in till gymmet. Jag sprang 6 km innan mitt kära CXworx-pass. Det är så skönt att komma iväg till träningen direkt efter jobbet så man har hela kvällen på sig att göra annat. Kvart över sex var jag hemma och då låg Robin i min säng och väntade på mig. Ikväll har vi ätit kvällsmat, tittat på "halv åtta hos mig" och sen bäddade vi ner oss i min säng för att titta på film. En "Fjällbackamorden"-film ligger vi nu och tittar
 på, typiska Robin-och-Maya-filmer. 
Nu ska jag fortsätta koncentrera mig på filmen och pussa på min kärlek. Godnatt❤️




Kommentarer
Postat av: Emil

Finaste paret hihi

2013-11-16 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0