TORSDAG

Hej! 
Idag har jag haft en så bra dag och fått mycket gjort. Jobb 07.30-16.00 som vanligt och barnen var som galna nu när  snön har kommit. Jag har haft julkänsla i kroppen hela dagen, det känns att julen börjar närma sig lite smått. 
När jag kom hem från jobbet ställde jag mig direkt för att börja på min kaka som jag tänkte baka ikväll. Silviakaka hade jag tänkt och jag började med att göra själva sockerkaksbottnen innan jag tog på mig träningskläderna och åkte in till gymmet med mamma och pappa. Jag och pappa körde ett CXworx-pass och efter det sprang jag 8 km på löpbandet. Efter dusch och kvällsmat fortsatte jag mitt bak och gjorde glasyr till kakan. Dom blev helt gudomliga och det ska bli så kul att bjuda alla mina arbetskamrater på det till fredagsfika imorgon. Nu ligger jag nerbäddad i min säng och tittar på "the hunger games". Jag ska se 2:an imorgon på bio och eftersom jag inte har sett första än fick jag ta mig tiden till det ikväll helt enkelt. Den verkar riktigt bra i alla fall så det känns ju inte som en jobbig uppgift direkt! 
Som pricken över i:et på denna dag kommer min saknade Robin till mig inatt. Vi har inte setts sen i söndags eftersom han jobbar eftermiddag denna veckan så nu jag längtar ihjäl mig. 
Nu måste jag koncentrera mig på filmen, det är inte lätt att skriva samtidigt som man läser och försöker hänga med i handlingen! Godnatt allihop. Puss❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0