TORSDAG

Hej!
Idag har jag haft en jättebra dag, torsdagar är bra dagar. Helgen ligger som på ett silverfat framöver oss och den där lyckliga fredagskänslan man, i alla fall jag, alltid känner börjar redan smyga sig på. 
Jag har haft en bra dag på jobbet och när jag kom hem var min kärlek hos mig, älskar att komma hem till det. Vi bytte snabbt om och slängde i oss lite mellis för att sen åka till gymmet. Jag tänkte springa en längre sträcka idag men hann tillslut bara med 6 km innan mitt CXworx-pass började, men jag var trött, nöjd och glad ändå! Ikväll har vi bara myst och tagit det lugnt. Min syster kom hem från London igår så idag när jag äntligen fick träffa henne igen hade hon mycket att berätta och dessutom fina presenter med sig.
Jag och Robin har precis sett gårdagens paradise-avsnitt och nu har han somnat bredvid mig. Så nu ska jag släcka lampan och sova jag med så jag är pigg och redo för fredag och helg imorgon!
Godnatt allihop❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0