TORSDAG

Godkväll från en helt död maya. Klockan är nio och jag ligger i sängen. Jag känner mig inte helt frisk i kroppen, jag känner mig bara helt utmattad. Denna dagen har varit så otroligt ansträngande och gått i ett, så det är förmodligen därför jag är så trött nu. Jag jobbade 07.30-16.00 och det var en så himla jobbig dag idag, mitt huvud bara värkte i slutet av dagen. När jag hade slutat fick jag cykla hem i räserfart för att bokstavligen slänga i mig en smoothie och byta om till träningskläder och för att sen cykla in till gymmet. Jag hade jättebråttom då jag skulle hinna springa innan mitt CXworx-pass och eftersom det tar sån tid att ta bussen (då jag inte hade någon bil) så fick jag cykla (tar ungefär 25 minuter om man cyklar snabbt). Det var den värsta cykelturen jag varit med om då det fullständigt spöregnade hela vägen. Jag var helt genomblöt när jag kom fram vilket inte var jättekul när jag skulle gymma i alla blöta kläder. Men 40 minuter intervaller körde jag följt av ett CXworx-pass innan jag satte på mig min genomblöta och kalla träningsjacka och cyklade hem igen. När jag kom hem tog jag en lång och varm dusch och åt kvällsmat framför "halv åtta hos mig". Jag och mamma var sen en sväng förbi morfar och nu har jag alltså precis krupit  ner i min varma och underbara säng.  Nu ska jag sova så tiden går fortare tills att Robin kommer och kryper ner hos mig inatt efter sitt jobb. Det är ganska meningslöst egentligen då jag sover när han kommer och han sover när jag måste åka imorgonbitti, men att få vakna till av att han kryper ner och håller om mig gör det ändå värt allt. Godnatt allihop. Puss❤️

Idag stod Felicia för middagen och det blev soppa idag igen. Men det gör mig inget eftersom det är så himla gott och skönt för magen att äta senare på kvällen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0