FREDAG

Underbara härliga fredag! Finns det någon bättre dag? Det känns så otroligt skönt att äntligen ha fått gå på helg efter en lång jobbvecka. Idag har jag varit helt slut i hela kroppen, jag trodde jag skulle somna när jag satt och läste för barnen. Men jag jobbade 07.00-15.30 så det kan ju ha berott på den tidiga uppstigningen. Det var underbart att få sluta tidigare än vanligt idag och när jag kom hem hann jag mest äta lite och byta om för en härlig höstpromenad i solen med Therese. Nu har jag precis duschat och lagt mig i soffan med veckans "bonde söker fru"-avsnitt framför mig. Om en liten stund ska jag börja göra iordning för kvällen då mina mysiga vänner David och Karin kommer för en riktig myskväll. Vi ska äta exotisk planka, titta på idol följt av en skräckfilm. Underbara fredagsmys! Robin kommer även senare ikväll också efter sin match och det gör ju kvällen bara helt komplett. Hoppas alla får en mysig fredag och bra helg! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0