FREDAG

Hej!
Jag har precis krupit ner i sängen efter en underbar fredagkväll med mina fina vänner.
Dagen har gått jättefort som vanligt och jag jobbade 07.00-15.30. När jag kom hem åt jag bara lite mellanmål och vilade en stund innan David kom och hämtade mig. Vi åkte upp till berget och gick 7.5 km i det underbara men svinkalla vädret. När vi var i mål åkte vi till Kvantum och handlade mat och godsaker för kvällen då vi, tillsammans med Karin och Pontus, hade fredagsmys hemma hos mig. Hemmagjorda pizzor till middag följt av frukt, godis och popcorn till myset framför idol och en skräckfilm. En liten repris från förra fredagen helt enkelt och jag hade lika mysigt som vanligt. Nu ska jag släcka lampan och njuta av att få sova tills jag vaknar imorgon, utan något hemskt alarm. Hoppas alla har haft en mysig och fin fredag, det har jag! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0