LÖRDAG

Godmorgon!
Jag tänkte bara skriva några snabba rader nu när jag vaknat en halvtimma tidigare än jag och Robin planerat, han ligger och sover som en stock. 
Gårkvällen blev lika mysig som alltid med mina fina och underbara vänner. Vi åt så mycket gott att vi låg helt utslagna i matkoma, vi tittade på idol och när Robin kom vid elva laddade vi upp med ännu lite mer godsaker och en grymt bra och läskig skräckfilm. Jag minns inte vad den hette men när jag tagit reda på det ska jag rekommendera den, för den var riktigt bra!
Idag ska jag och Robin åka till Ikea under dagen. Han ska köpa säng och sen är det alltid kul att titta på småsaker. Vi tänkte ge oss iväg klockan tio så nu ska jag gå upp och göra frukost innan vi åker. Ha en underbar lördag allihop! Puss❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0