LÖRDAG

Godmorgon!
Det känns sådär att behöva gå upp så här tidigt en lördagmorgon.. Jag ställde klockan på halv sju för att kunna ligga och dra mig i en halvtimma, men när jag väl vaknat och börjat tänka på dagens högskoleprov fick jag så ont i magen av nervositet att jag inte kunde somna om. Jag vet inte varför jag är så nervös och vemodig inför detta jäkla prov. Det sägs ju att man ska se första gången som en test bara, eftersom det nästan inte är någon som klarar det bra första gången. Man ska helt enkelt inte ha någon press på sig utan se det som ett tillfälle att titta över det och lära sig tekniken inför nästa gång man skriver det. Så jag försöker verkligen nöta in det i huvudet för att avdramatisera alltihop lite. 
Jag har precis ätit frukost och nu måste jag snart göra mig iordning för att åka, att komma försent måste ju vara det värsta som kan hända en sån här dag.
Önska mig lycka till, och ha en bra lördag alla ni andra som slipper sitta i åtta timmar och skriva. Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0