LÖRDAG-EFTERMIDDAG

Hej! 
Jag har precis lagt mig till rätta i soffan hemma hos Robin efter en dag på stan. Jag måste bara visa mina två köp som jag är så nöjd med. Jag fick ett presentkort på Albrekts guld utav Robins familj i studentpresent men jag har inte hunnit använda det än. Så idag gick vi dit och jag hittade en helt underbar klocka och ett jättefint armband. Klockan kostade bara 249 kr och armbandet 100 kr men eftersom jag köpte två varor fick jag armbandet för halva priset! Jag köpte även ett par jättemysiga fleece-mysbyxor från HM som jag kommer bo i under kvällarna denna vinter. Någon kappa som jag egentligen tänkte köpa hittade jag tyvärr inte, så jag får helt enkelt fortsätta leta en annan dag. 

Nu ska vi snart åka hem till Robins familj på middag och mys. Ha en fin lördagkväll! Puss❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0