LÖRDAG

Hej!
Härligt med lördag, trots att det är en väldigt grå sådan. Jag och Robin vaknade redan runt åtta men det var bara skönt för då kunde vi ligga nerbäddade i sängen och titta på film med gott samvete resten av morgonen, jag gillar annars inte när dagen bara springer iväg. Lite efter klockan elva åkte vi in till stan för en shoppingdag. Jag hade massor att leta efter men jag hittade nästan bara sånt som jag inte letade efter. Men en stickad kofta, en enkel t-shirt, ett linne, en halsduk och en mascara är jag nu rikare så jag känner mig nöjd, resten av "att-köpa-listan" får jag leta efter en annan dag. Robin bjöd mig även på en helt underbar lunch på Riviera, kycklingspätt, råstekt potatis och tzatziki.
Nu har Robin åkt hem till sig och jag har lagt mig i min säng för att titta på några missade avsnitt av "hela Sverige bakar". Jag ska om en liten stund ta en dusch och sen göra mig iordning för kvällen då det väntas partaj med mina fina vänner som jag inte har träffat sen innan jag åkte till Grekland, så nu är det verkligen dags! Kvällen kommer inte kunna sluta bättre än att jag kommer få krypa ner bredvid min kärlek inatt när jag kommer hem. 
Hoppas alla får en fin lördagskväll, det ska jag ha! Puss❤

Två bilder från dagens helt gudomligt goda lunch





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0