LÖRDAGKVÄLL

Hej och godkväll! 
Förstår ni hur skönt det är att högskoleprovet äntligen är över? Det har varit en lång, ansträngande och sjukt påfrestande dag för hela kroppen. Men dagen har samtidigt gått jättefort och det kändes som att dom där åtta timmarna bara rusade iväg. Provet i sig är inte mycket att kommentera. Det var enligt mig jättesvårt och att ha 50 minuter på sig att göra 40 frågor blir sjukt stressigt. Det var inte många svar jag kände mig säker på utan det mesta blev på chansning. Men jag är i alla fall glad, nöjd och sjukt stolt över mig själv för att jag har avklarat det och det var helt klart värt det eftersom jag nu känner mig mer redo för nästa högskoleprov som är i vår. Jag har fått lite mer koll på vad jag måste förbereda mig inför nästa gång och det kommer ju inte kännas alls lika läskigt. Jag har också lärt mig att man ska tänka på vad och vart man äter under lunchen eftersom rasten är kort och för mycket och mastig mat gör en så fruktanvärt trött. Jag lunchade med min vän Amanda på Pims där det var brunch-buffé. Vi slängde verkligen i oss maten i all stress så jag var så sjukt trött och hade så sjukt ont i magen vid provet. Rena matkoman, jag trodde jag skulle somna vid provet, jag kunde verkligen inte koncentrera mig. Men nu är det slutpratat om provet! 
Det känns i alla fall underbart att det är över och när Robin kom och hämtade mig åkte vi och köpte varsin stor påse godis från hemmakväll. Påvägen hem köpte vi även med oss pizza som vi precis har njutit av ihop med Felicia och Emil. Jag ska snart ta en dusch och sen ska jag och Robin börja vårt efterlängtade lördagsmys. Vi ska äta massor gott och titta på film, precis vad jag behöver just nu. 
Hoppas alla ni andra får en bra och rolig lördagskväll och dansa lite åt mig! Pusspuss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0