LÖRDAGKVÄLL

Godkväll!
Efter en lång och bra dag på Ikea kom vi hem med en säng, ett barbord och lite andra småsaker rikare. Nu längtar jag tills på måndag då Robin får sängen hemlevererad så vi kan få sova vår första natt i den! 
Ikväll skulle Robin spela match igen så jag började min lördagkväll med tacos och mys med familjen. Vid halv nio kom Robin igen och då laddade vi upp med frukt, smält choklad och yoghurtnötter framför den underbara filmen "love and other drugs". Jag har sett den filmen förut men den är så otroligt bra att den är värd att se minst tio gånger till. Det är paus just nu så jag passar på att skriva av mig lite här sålänge. När filmen är slut ska vi krypa ner i min säng och se en ny Wallanderfilm som vi inte sett. Jag har och kommer alltid älska Wallanderfilmer, även om vissa självklart är bättre än andra. 
Hoppas alla har en trevlig och bra lördag, min har varit jättemysig. Puss❤️
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0