MÅNDAG

Godkväll! 
Det är måndag och första dagen på en ny vecka börja lida mot sitt slut. Jag har, tro det eller ej, haft en bra dag trots att det är måndag! Jag brukar ju vanligtvis skriva om min hemska måndagsångest och hur jobbigt allt är, men idag kändes det inte alls lika farligt. Jobbdagen gick jättefort och jättebra. Therese fick även hoppa in och jobba idag och det gör ju allt tusen gånger roligare när jag får jobba och vara med henne! När jag slutade vid halv fem cyklade jag hem, åt en smoothie, bytte om till träningskläder och åkte in till gymmet. Jag körde först ett CXworx-pass och sen satte jag på mig löparjackan och sprang från stan hem till Skultorp (7 km). Det är så skönt att springa i mörker och när luften är sådär kall och frisk! 
Nu har jag duschat och stoppat i mig en god kvällsmat bestående av blomkålssoppa och min älskade ägg-knäckemacka. Jag sitter nerbäddad under en filt och tittar på "112 på liv och död" och sen ska jag se "ensam mamma söker" innan läggdags. Det är så skönt att få bädda ner sig i soffan och koppla av efter en lång dag och ett bra träningspass. Hoppas alla har haft en fin måndag och bra start på veckan, det har jag! Puss❤️





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad gott! Kan du inte lägga ut receptet på soppan? :D

Svar: Ja den är jättegod! Pappa gjorde den men jag kan kolla medhinna så snart som möjligt! :D
mkihlstrand.blogg.se

2013-10-16 @ 13:50:25
URL: http://rebeccastrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0