MÅNDAG

Godkväll! 
Idag var jag inte alls sugen på att börja på en ny vecka. Ny vecka betyder fem dagars jobb framför mig (denna veckan är jag dock ledig på onsdag!!!) och det känns alltid tungt när klockan ringer måndagmorgon, och inte minst när jag måste lämna min Robin som ligger kvar i sägen. Vädret var så hemskt tråkigt och grått idag också vilket inte direkt gjorde humöret bättre. Men jag älskar ju mitt jobb och det känns alltid bra när jag kommit upp och kommit dit. Dagen bara sprang iväg som vanligt och när klockan slog fyra slutade jag. Jag hann bara hem och äta lite mellanmål och vila en stund innan jag tog på mig träningskläderna för att åka till gymmet. Det var längesen det tog emot så mycket att åka till gymmet, jag var så trött och frusen i hela kroppen. Men när jag väl kommit dit och kommit igång var jag pigg igen. Ett CXworx-pass följt av 7 km intervaller körde jag och det gick riktigt bra idag. Nu ligger jag nyduschad i soffan med kvällsmaten i magen. Jag tittar just nu på "dessertmästarna" och sen tänkte jag se "ensam mamma söker" innan läggdags. 
Det blev det alldeles för mycket tråkigt och negativt i detta inlägg, så jag ska sluta skriva nu så ni slipper dras med i mitt dåliga måndagshumör. Hoppas ni har haft en lite bättre start på veckan än vad jag har haft, även om min måndag i alla fall slutade lite bättre än vad den började! Puss❤️

Jag bjuder på en standard-bild på min kvällsmat, eftersom jag inte har tagit några andra bilder idag: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0