MÅNDAG

Hej! 
Det är måndag och jag är som vanligt på ett sånt där måndagshumör: trött, lite opepp och längtar ihjäl mig till att få gå på helg igen. Men dagen har trots allt rusat förbi och idag jobbade jag 07.00-15.30. Jobbigt att börja så tidigt en måndag men samtidigt skönt att få sluta lite tidigare när man är trött och bara vill hem och lägga sig under täcket. Jag hade planerat att ta en löprunda ikväll, men det mörknade så himla fort, det spöregnade ute och jag var orolig för att behöva möta den där omtalade stormen, så jag stannade inne. Jag bakade en sats knäckebröd, åt kvällsmat framför teven och nu har jag precis lagt mig tillrätta för att titta på filmen "hur många lingon finns det i världen", jag kom plötsligt på att jag inte har sett den! Så från en träningskväll till en riktig slapparkväll, vilket kändes otroligt skönt en grå och regnig måndag som idag. Hoppas alla har haft en bra start på veckan, min har trots allt varit väldigt mysig och bra. Puss❤️

Mitt underbart goda knäckebröd som jag gjorde ikväll. Jätteenkelt att göra och väldigt nyttigt, vilket är tur eftersom man blir helt beroende och inte kan sluta äta efter en bit! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0