ONSDAG

Hej och god eftermiddag/kväll!
Jag ligger för tillfället i soffan och vilar en stund efter en lång, ansträngande men bra dag på jobbet. Jag jobbade som vanligt till halv fem idag och när jag kom hem var jag helt utsvulten. Så jag åt en liten lätt mellis och la mig sen här. Jag skulle egentligen ha tagit en promenad nu men mamma ville att jag skulle följa med henne på vattengympa så jag hoppar promenaden och följer med henne sen istället! Min förkylning som var så hemsk i måndags är helt borta nu. Jag förstår mig inte på min egen kropp, ena stunden känner jag mig sjukare än nånsin och sen blir jag frisk sekunden senare. Men jag ska ju absolut inte klaga på att jag mår bra igen så idag ska det bli skönt att få röra på sig lite, även om det blir lugnt. Nu ska jag snart stoppa i mig lite middag och göra mig redo för att åka om en stund. Puss❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0