ONSDAG

Godmorgon lediga underbara onsdag! 

Det är så otroligt skönt att vara ledig mitt i veckan, att behöva jobba torsdag-fredag sen känns inte alls jobbigt när jag har fått en vilodag mitt i allt. Idag vaknade jag som vanligt tidigast av alla så jag gick upp klockan nio och gjorde iordning en riktig brakfrukost till Robin, Felicia och Emil som också var hemma och dessutom är lediga idag. Vi har precis ätit oss proppmätta och nu ligger jag och Robin i min säng och tittar på rackartygarna. Vid lunchtid tänkte vi åka in till stan och äta på thaihouse och sen måste Robin åka till sitt jobb. Själv ska jag ännu en gång försöka mig på lite plugg till högskoleprovet och ikväll ska jag till gymmet och köra activio. Ha en fin onsdag allihop, det ska jag ha! Puss❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0