ONSDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en bra dag, jag kände mig inte alls lika höstdeppig som igår. Jag vaknade upp innan alarmet ringde och kände mig helt utvilad, vilken underbar känsla. Jobbet gick fort och vid fyra slutade jag som vanligt. Jag hann bara hem och äta lite mellanmål och vila en stund innan jag åkte in till gymmet. Jag tänkte köra activio och hoppades därför på att få en reservplats eftersom det stod att det var fullt på bokningssidan, det brukar ofta gå eftersom många bokar av sig samma dag. När jag kom till gymmet och kvinnan i receptionen precis skulle klicka i en reservplats som fanns kvar hann en annan tjej före, bara någon sekund innan. Så sjukt irriterande, jag som var så taggad på att få ta ut mig riktigt ordentligt på mitt favoritpass. Eftersom jag vägrade ställa mig på ett löpband eller träna på egen hand så gick jag på ett helt annat pass som jag inte har varit på innan. Functional moves hette det och det var helt okej. Mest ben-träning och jag var verkligen skakig i benen efteråt. Men det var nog inget pass jag kommer fortsätta gå på varje vecka direkt.
Efter träning och dusch mötte jag upp mina vänner Rebecka och Therese på rådhuset för en kvällsfika. Så mysigt att få prata av sig med sina fina vänner man tyvärr träffar alldeles för sällan. Nu kom jag precis hem och jag har lagt mig i sängen för att sova. Klockan börjar bli alldeles för mycket för att vara mig, så nu måste jag verkligen släcka lampan och lägga ifrån mig mobilen! Hoppas alla har haft en bra onsdag och godnatt och sov så gott!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0