ONSDAG

Hej och godkväll! 
Jag har precis bäddat ner mig i min sköna säng efter en lång men bra dag. Jag jobbade 07.30-16.00 idag och dagen gick jättefort, men jag var så sjukt trött och seg. När jag kom hem slängde jag mig på soffan och blev liggande där till klockan sex då jag och Felicia fick finbesök av Emma, Rebecka, Amanda, Therese och Olivia. Vi köpte hem middag från pizzahuset och låg sen nerbäddade i soffan framför en skräckfilm. Mysig onsdagskväll, sånna vardagskvällar behöver man oftare för att orka med dom långa jobbdagarna. Tjejerna har precis åkt hem och jag har alltså precis krupit ner. Jag är helt slut i både kropp och huvud så det ska bli underbart att få sova. Hoppas alla har haft en bra onsdag. Puss❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0