SÖNDAG

Godmorgon mysiga söndag! 
Bortsett från att helgen börjar lida mot sitt slut och att den lilla ångesten över den kommande jobbveckan börjar krypa sig på, så älskar jag söndagar. Det är en dag att göra sånt där man inte hinner eller tar sig tiden till annars. Äta en extra god och lång frukost, ligga och titta på film och bara göra sånt som man orkar och känner för. Idag vaknade jag redan kvart över åtta så jag gick upp och stekte pannkakor att överraska Robin med. Så tyst jag bara kunde dukade upp allt i mitt rum och så att han fick vakna upp till doften av dom nygräddade pannkakorna. Vi har precis ätit oss proppmätta framför gårdagens Wallanderfilm som vi somnade till och nu ska jag ta mig en dusch. Felicia ville åka in till stan så om en stund tänkte vi åka in och kika lite. Fler planer än så har vi inte för dagen, vilket känns jätteskönt. Ikväll ska jag och Robin stå för matlagningen här hemma och sen ska vi självklart avsluta helgen med vårt traditionella söndagsmys. 
Hoppas alla har haft en fin helg, det har jag! Puss❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0