SÖNDAG

Godmorgon! 
Vart tog den här helgen vägen egentligen? Så här fort har en helg inte gått på länge.. Men jag har haft en fin sådan och idag fick jag njuta av första sovmorgonen i Robins nya sköna säng. Vi vaknade lite innan nio men låg och drog oss i nästan en timma. Nu ligger frukosten i magen och jag har lagt mig skönt i soffan med en kopp te i handen, iklädd mina nya prickiga och helt otroligt sköna byxor. Idag har vi ganska fullt upp  så här ska jag inte ligga mycket längre till. Jag tänkte ställa mig och baka några goda kakor som vi ska ta med oss till Robins mormor sen. Vi köpte även en jättemysig kofta igår som vi tänkte överraska henne med, bara för att hon är så bra. Hon ska bjuda på söndagslunch och efter det måste jag och Robin åka förbi stan igen för att köpa något som Robin inte hann köpa igår. Sen ska vi åka hem till mig och hämta Felicia och därefter åka och handla någon god middag som vi ska ta med oss hem till morfar. Det gäller att uppvakta de gamla som sitter hemma själva om dagarna. Efter middagen hos morfar ska vi som vanligt avsluta helgen med söndagsmys hemma hos mig. 
Hoppas alla har haft en bra helg, det har jag! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0