SÖNDAG

Godkväll!
Jag kom precis på att jag glömt kika in här idag, men bättre sent än aldrig! Jag har haft en mysig söndag idag som började med min kärlek. Vi sov ut länge och åt en stor och god söndagsfrukost. Hela förmiddagen låg vi i min säng och bara tittade på lite missade teveprogram, lyssnade på musik och myste. När han åkte på match vid två-tiden åkte jag med min kära vän David upp till berget där vi gick milen. Jag hade egentligen planerat att springa milen idag men jag var så osugen på att träna själv, det är så mycket mysigare och härligare att få prata med någon samtidigt som man motionerar. Vi är så lika jag och David, vi kan komma in i dom mest djupa diskussioner man kan tänka sig. Så efter en och en halv timma promenad var vi helt slut i hjärnan av allt täkande över livets alla jobbiga och stora frågor. 
Ikväll var det jag som stod för middagen här hemma och jag bjöd på enchiladas, så himla gott. Nu ligger jag med världens matkoma i soffan efter att även ha ätit våfflor och glass precis, som Emil och Felicia gjorde iordning till efterrätt. Nu har Robin precis kommit så vi ska fortsätta vårt söndagsmys med filmen "law abiding citizen".
Hoppas alla har haft en bra helg, min har trots en lördag med högskoleprov varit jättemysig och fin. Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0