TISDAG

Hej! 
Jag har väl inte så värst mycket intressant att berätta egentligen, men ett inlägg om dagen sitter i rutinena så jag skriver ett par rader ändå! Mina dagar rullar ju på och precis som igår jobbade jag 08.00-16.30 idag. Det var en seg och jobbig dag och det kändes underbart att komma hem. Jag slängde mig i sängen och tittade på ett avsnitt av "hela Sverige bakar", åt middag och såg sen ytterligare ett avsnitt. Nu är jag i kapp alla missade program! Jag måste låta som rena nörden som jämt tittar på program som "bonde söker fru", "ensam mamma söker" och "hela Sverige bakar", men jag har alltid tyckt om sånt där så jag kan inte låta bli att följa allt! Resten av kvällen har jag även hunnit tvätta lite kläder och baka en omgång knäckebröd. Efter att ha missuppfattat receptet totalt blev det rena improvisationen, men det blev ändå jättegott! Nu har jag ätit lite kvällsmat och snart ska jag hoppa i säng och somna till en film. Jag bara längtar till om några timmar då Robin kommer och kryper ner hos mig efter sitt jobb. 
Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0