TISDAG

Hej!
Jag ligger nerbäddad i soffan och tittar på "halv åtta hos mig", mitt favoritprogram. Idag har jag haft en bra dag och jobbet gick fort, förutom att vädret har varit lika tråkigt som vanligt. Jag slutade fyra idag igen och när jag kom hem slängde jag mig på soffan. När jag hade samlat tillräckligt med krafter satte jag mig för att titta igenom förra årets högskoleprov, eftersom jag ska göra årets högskoleprov nu på lördag. Jag hann mest skumma igenom dom första uppgifterna innan jag bara ville gråta och slänga datorn i väggen. Jag fattade INGENTING. Matten ska vi inte ens tala om, det märks att det var 1,5 år sen jag räknade sist men det var även uppgifter som jag aldrig har sett och fått lära mig ens. Just nu känns allt bara helt meningslöst och jag är så arg för att jag ska slänga bort en hel lördag på något jag bara kommer chansa mig igenom. Men jag tänkte kanske svänga förbi biblioteket imorgon och låna några böcker så jag förhoppningsvis blir lite klokare i alla fall. Efter att ha gett upp totalt stod middagen på bordet och pappa hade gjort världens godaste älgpannbiffar, så det var en fin tröst. Nu har jag som sagt satt mig välplacerat i soffan och här tänker jag stanna hela kvällen. Jag ska bara ta det lugnt och njuta av att inte behöva ha bråttom i säng, eftersom jag är ledig imorgon! Robin kommer inatt vilket är precis vad jag behöver ikväll, pussar, kramar och en varm kropp att somna bredvid. Ha en fin tisdagskväll allihop. Puss❤️


Ikväll är jag sådär jobbigt sötsugen, så dumt nog sitter jag och tittar igenom recept på goda bakverk jag vill göra i helgen, vilket triggar igång sötsuget ännu mer.. Men här är i alla fall tre alternativ som kan bli veckans fredagsmys. Om jag gör något utav det och det blir gott så lovar jag att bjuda på receptet: 






Kommentarer
Postat av: Towe

Åh vad du gör mig sugen på godsaker här borta i Australien!!! Saknar dig så det gör ont mitt hjärta.
Älskar dig <3

Svar: Jag förstår det, men dina förbannade glass-bilder gör mig så avundsjuk! Jag saknar dig med, jag längtar så tills du kommer hem.
mkihlstrand.blogg.se

2013-10-23 @ 15:39:10
URL: http://awayfromhome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0