TISDAG-ONSDAG

Hej! 
Jag glömde helt bort att skriva igår, jag hade helt enkelt för fullt upp med att ha världens mysigaste kväll med min kärlek. Efter jobbet åkte han och jag direkt hem till Tibro. Vi handlade och åkte sen hem till honom där jag lagade mat och han fixade och donade med sitt nya fina barbord som han köpte i lördags på Ikea. När allt var klart dukade vi upp middagen i vardagsrummet, som numera också har blivit ett litet matrum. Resten av kvällen låg vi nerbäddade i soffan framför Sverige-Tyskland innan vi somnade gott i hans nya underbara säng. 
Idag gick vi upp kvart över fem och då körde han hem mig för att sen åka till sitt jobb. Eftersom klockan inte var mer än kvart i sex när jag kom hem kunde jag bädda ner mig och sova en timma till. Idag jobbade jag som vanligt 08.00-16.30 och nu kom jag precis hem. Jag har lagt mig i soffan en stund men snart ska jag gå till köket och göra mig lite mellanmål. Ikväll ska jag och pappa åka in till gymmet och köra en timma activio, alltså pulsbaserad spinning vilket är sjukt jobbigt. Det ska bli härligt att få ta ut sig och det kommer kännas extra skönt att få spendera resten av kvällen i soffan efter det. Men nu är det dax för mellis. Ha en bra onsdagskväll! Puss❤️
 
Vår goda middag som bestod av en annan variant av tacos. Istället för köttfärs så gjorde vi som friterad kyckling vilket är sjukt gott och framför allt kul med lite variation. Man köper en kryddmix som heter "crispy chicken bites spice mix" och blandar mixen med strimlad kyckling och lite olja för att sen ställa in det i ugnen i 15 minuter. Jättelätt att göra och grymt gott, så det rekommenderar jag starkt!
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0