TORSDAG

Godkväll! 
Jag har precis krupit ner i sängen efter en lång, fullspäckad men bra dag. Jag jobbade 07.30-16.00 och skyndade mig sen hem, slänge i mig en lättare mellis och åkte sen med pappa in till gymmet. Jag sprang 5 km följt av ett CXworx-pass och det kändes så skönt att träna på riktigt efter att ha blivit frisk från min andra förkylning på två veckor. Efter träningen fick jag återigen skynda mig hem för att duscha, göra mig iordning och äta innan jag sen åkte in till stan för en mysig kvällsfika på Pims med ett par vänner. Nu är jag som sagt hemma och färdig för att sova alldeles strax. Jag börjar 07.00 imorgon så nu börjar jag känna mig stressad över mina 8 älskade sovtimmar som jag jämt vill ha.. Men imorgon är det fredag och det känns så förbannat underbart så några mindre timmar sömn dör jag inte av! Hoppas alla har haft en fin torsdag, det har jag! Puss❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0