TORSDAG

Godkväll!
Jag ligger för tillfället i soffan och myser med min Robin. Idag började jag inte förens halv tio vilket var helt underbart. Jag vaknade innan klockan ringde och kände mig helt utvilad. Det var fotografering för alla barn idag och även jag fick vara med på gruppfotot. Det kändes lite sådär efter att precis ha kommit in efter en regnig cykeltur till jobbet då jag verkligen såg ut som en blöt och slickad katt i håret. 
Dagen gick i alla fall fort och idag var det stängning som gällde för mig, vilket betyder att jag skulle sluta klockan sex. Men eftersom sista barnen gick hem kvart över fem så kunde jag därför sluta tidigare. När jag kom hem hade jag laddat för att åka till gymmet med Robin men han var inte alls topp för det så då valde jag också att stanna hemma. Så vi har haft en mysig kväll i soffan hittills och ätit pappas underbara mangochutneygryta till middag. Vi har inte tänkt göra många fler knop än såhär ikväll och det känns så skönt att bara få göra absolut ingenting ibland. Imorgon är det äntligen fredag igen och den här veckan vet jag inte ens vart den har tagit vägen, dagarna har gått så sjukt fort. Men det känns bara skönt för en helg skulle inte sitta kunna sitta bättre just nu! Hoppas alla har haft en fin torsdag, det har jag. Puss❤️

Eftersom jag inte har några "dagens-bilder" bjuder jag på en gammal bild från några helger tillbaka:



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0