TORSDAG

God eftermiddag! 
Jag har precis krupit ner i sängen efter ett gott mellanmål. Idag jobbade jag 07.00-15.30, så himla skönt att sluta lite tidigare ibland. Så när jag kom hem gjorde jag iordning lite att äta och sen la jag mig här, och här tänker jag ligga fram tills jag måste byta om till träningskläderna. Jag tänkte försöka gå igenom några sidor i min mattebok som jag lånade igår, för att försöka friska upp hjärnan lite inför lördag. Ikväll, eller om 45 minuter, ska jag alltså till gymmet och köra ett CXworx-pass och efter det tänkte jag sätta på mig löparskorna och springa hem från stan. Jag kommer förmodligen inte hinna mycket mer än mitt vanliga kvällsmys framför teven efter det innan det är dax att hoppa i säng och möta underbara fredag. Nu måste jag öppna boken om jag ska hinna få något gjort! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0