TORSDAG

Hej allihop! 
Idag har jag haft en jättebra dag, både på jobbet och utanför. Idag hade vi "fest" på dagiset och alla barn fick komma utklädda till vad de ville. Det spelades teater, dansades och det bjöds på popcorn och saft. På eftermiddagen hade vi även filmvisning. Så en väldigt mysig och rolig dag på jobbet har jag haft med andra ord. Alla barn är bara så underbara och de kan säga så mycket roliga och gulliga saker att det inte är klokt. Två exempel från dagen var då en 4-årig tjej sa förskräckt "hoppas inte min mamma kommer nu när vi har fest, då blir hon galen!". En annan 4-årig tjej som var utklädd till djävul sa "jag är utklädd till en liten jävel" när jag frågade vad hon skulle föreställa. SÅ UNDERBARA!

När jag kom hem från jobbet var Robin hos mig. Jag gjorde iordning lite mellis som vi åt innan vi åkte in till stan. Han åkte till badhuset och simmade och jag åkte till gymmet och tränade 40 minuter intervaller på löpbandet följt av ett CXworx-pass. Jag var sjukt seg och tung i benen efter gårdagens ben-pass, men det gick ändå sjukt bra och det var så skönt att känna sig helt slut efteråt. 
Nu ligger jag och Robin i soffan med kvällsmaten i magen. Snart ska vi bädda ner oss i min säng och titta på tv där istället och sen måste jag verkligen försöka somna tidigt eftersom jag börjar 06.20 imorgon! Det tar emot så hemskt mycket att sätta klockan på 05.45 men jag slutar trots allt 15.00 vilket är otroligt skönt en fredag! Hoppas alla har haft en bra dag och är lika redo som jag är inför en underbar helg! Puss❤️

Jag har inga bilder från dagen, men här är i alla fall en tjuvkik på vad jag ska inleda min helg med. Den här filmen verkar ju så sjukt grym! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0