TORSDAG-KVÄLL

Godkväll allihop! 
Jag ligger som många andra kvällar skönt placerad i soffan efter ett jobbigt träningspass. Och idag var det verkligen extra jobbigt då min löprunda hem från gymmet var sådär hemskt seg, dels för att gårdagens activio-pass har satt sina spår i benen idag och dels för att det var motvind precis hela vägen hem, rena stormen. Men det kändes skönt att ställa sig i duschen och sen njuta av den goda kvällsmaten i lugn och ro. Nu ska jag titta klart på "lyxfällan" och när det är slut  ska jag faktiskt krypa ner i sängen, det är så skönt att komma i säng tidigt. 

Ikväll bjuder jag på en bild på min fina Robin från Grekland. Ibland saknar jag min kärlek lite extra och ikväll är det en sån kväll. Det svider i hjärtat av att behöva vänta enda tills på lördag för att få träffa honom. Tänk att man kan vara så löjligt kär, att man kan vara så beroende av en annan människa. Kärlek är det finaste som finns. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0