TORSDAG

Hej! 
Idag är det torsdag och helgen börjar närma sig, så otroligt skönt! Veckan har gått sjukt fort och det känns som att det var måndag nyss, men helgen kunde inte komma mer lägligt. Jag har haft en bra torsdag idag med en jobbdag från 07.30 till 16.00 som gick jättebra. När jag kom hem var Robin hos mig och han låg som vanligt och sov. Jag slängde i mig en smoothie, drog upp robin och sen åkte vi till gymmet med pappa. Jag körde 20 minuter crosstrainer och 20 minuter poerwalk på löpbandet innan vi alla tre gick på ett CXworx-pass. Nu är vi färdigduschade och kvällsmaten ligger i magen, har jag sagt att jag älskar frukost alla tider på dygnet? Det har jag förmodligen, men det går inte att säga för många gånger. Det finns inget som är så gott som en knäckemacka med kaviar och ägg och en skål med fil, banan och Paulúns granola. Att dessutom äta det efter ett träningspass gör det till och med ännu godare! Nu ligger jag framför halv åtta hos mig och sen ska vi krypa ner i sängen och titta på något missat tvprogram eller någon film innan läggdags. PUSS❤





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0