DAG 3: TISDAG

Hej!
Nu har jag köpt internet i 48 timmar som jag kan sprida ut som jag vill, så nu kan jag försöka skiva lite varje dag!
Vi har det i alla fall helt underbart i Grekland. Solen skiner, det är varmt och härligt, hotellet är så himla fint och lyxigt och maten är helt otroligt underbar. Jag har nog ätit och druckit mer under två dagar än vad jag vanligtvis gör under en vecka. Dagarna hittills har gått åt till sol och bad och kvällarna till kortspel, drinkar, prat och mys. Ikväll ska vi, efter att vi som varje kväll har fått avnjuta den goda middagsbuffén, åka in till Chania och gå på marknad och titta i affärer. Mysigt!
Nu ska jag ta ett dopp i poolen innan det är dax för lunch! Puss❤

Jag har och kommer att ta massor bilder med min kamera under veckan som jag kommer visa när jag kommer hem, så tills dess bjuder jag på ett par från mobilen:

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0