DAG 4: ONSDAG

Godkväll!

Jag skrev ett inlägg förut under dagen som jag inte fick upp eftersom täckningen var så dålig. Men det såg ut på följande vis:

 

"Jag ligger just nu proppmätt efter lunchen under ett parasoll och njuter. Jag känner mig väldigt bränd idag så resten av eftermiddagen tänker jag hålla mig i skuggan. Idag är det så otroligt varmt och härligt väder, kanske till och med den varmaste dagen hittills under veckan. Jag tänkte snart gå och hämta en kall cola i baren och sen ta ett dopp i poolen. Hur härligt låter inte det? Så här skulle jag nog alltid kunna leva, om jag under sisådär två veckor varje år fick njuta av lite snö och skidåkning bara.
Lite senare i eftermiddag tänkte vi gå till gymmet som finns här på hotellet. Jag känner att jag behöver springa av mig lite efter alla lata timmar i solstolen. Ikväll ska vi göra ett nytt försök och åka till Chania för att shopping, eftersom det inte blev något igår. Vi stod och väntade på en buss i en halvtimma som sen aldrig kom, så vi gav upp. Vi satte oss i baren på hotellet och drack ett par drinkar, pratade och hade det trevligt istället. Hoppas allt är bra hemma i Sverige och att det inte är allt för kallt när jag kommer hem...
Puss❤"

 

Nu har jag och Robin precis krupit ner i sängen efter en mysig kväll på stan. Jag är som vanligt för snål för att köpa något till mig själv men några små presenter till familjen hittade jag i alla fall vilket jag alltid älskar att komma hem med när jag har varit bortrest. Klockan ringer om 7,5 timmar så nu ska vi släcka lampan och sova! Hoppas alla har haft en fin dag, det har jag! Puss❤

Ett par blandade bilder från de senaste dagarna:

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0