DAG 7:LÖRDAG

Hej! 
Här kommer sista uppdateringen från underbara Grekland, för idag åker vi hem till kalla Sverige igen. Vi åker dock inte hem förens ikväll så då har vi hela dagen på oss att sola och bada. Det gäller att utnyttja all inclusiven nu in i det sista så jag åt nog mer frukost än vad jag någonsin gjort idag. Idag skulle det nog kunna vara den varmaste dagen på hela veckan, det är inte ett enda moln på himmelen. Vi ska snart äta lunch och sen fortsätta njuta här i solen. Ikväll hinner vi bara duscha och äta middagen snabbt eftersom bussen kommer och hämtar oss 19.45. 

Imorgon ska jag försöka samla ihop alla bilder från kameran och bjuda på en riktig bildbomb från denna underbara vecka. Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag skulle vilja stanna här. Minst en vecka till. Att få leva i ett paradis ihop med fina vänner och sin älskade pojkvän kan vara det finaste livet man kan leva! Men allt har sitt slut och nu får jag vara glad för alla fina minnen jag får med mig hem istället❤






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0