FREDAG

Underbara, fina och sköna fredag! Solen skiner och jag har precis slutat jobbet och gått på helg, en sån härlig känsla. Jag har haft en jättebra jobbdag idag och jag lämnade sista arbetspasset för denna veckan med tusen kramar från alla underbara barn. Det är en sån härlig känsla att trivas och tycka om sitt jobb vilket jag verkligen har börjat göra nu! Jag skulle ha slutat halv fem idag men tjejen jag jobbade med var så snäll och sa åt mig att jag fick gå hem redan tio i fyra. Så nu har jag lagt mig i soffan för att vila en stund. Om en liten stund ska jag börja göra mig iordning för ikväll då jag ska träffa min saknade vän Towe för middag och mys på Pims. Vi har inte setts på ett bra dag så vi har massor att ta igen. Jag ska sen avsluta fredagen med min kärlek som kommer till mig senare ikväll. Bra dag, bra kväll och en väldigt bra början på helgen! Hoppas alla får en mysig fredag och bra helg. Puss!❤

Bjuder för ovanlighetens skull på en enkel jobb-outfit-facelook-bild iklädd mina nya fina jeans:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0