FREDAG

Godkväll!
Det är ju alltid lika underbart med fredag. Man går runt i ett konstant lyckorus hela dagen och idag har det nog varit lite extra mycket lycka till och med. Jag går ju inte bara på helg, utan en veckas semester också!
Idag har jag i alla fall jobbat 07.30-16.00. Jag vaknade upp pigg och frisk i halsen efter att ha hällt i mig kanjang och sugit på några bra tabletter för halsen hela dagen igår, så skönt att förkylningen inte blev långvarig! När jag kom hem packade och fixade jag nästan allt inför resan, så nu ska bara det sista så som neccesär och mobilladdare packas ner innan jag är fullt redo för att åka.
Min fredagkväll spenderar jag med min fina familj. Vi har precis ätit en underbar räkfrossar-middag och nu sitter vi och tittar på postkodmiljonären. Resten av kvällen ska vi titta på fredagsfinalen av idol och hyra någon bra film. Det finns inte mycket som slår fredagsmys!
Hoppas alla har en mysig fredag och får en bra helg. Puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0