FREDAG

Åh vad underbart med fredag! Det finns ingen dag man mår så bra och är så lycklig på som på fredagar. Efter att ha jobbat 6 dagar i rad känner jag mig så värd att gå på helg! Idag jobbade jag från 08.30 till 16.30 och jag hade en jättebra dag på jobbet. Inte nog med att jobbdagen i sig var bra så kom även chefen fram till mig och frågade om jag var intresserad av ett vikariat 4 dagar i veckan på dagiset framöver. Jag har alltså jobb där måndag-torsdag vilket känns helt underbart!
Efter jobbet hann jag bara hem och fräscha till mig innan hela familjen och Robin åkte till morfar. Vi har ätit en helt underbar middag och efter efterrätten ligger jag nu helt proppmätt och utslagen i soffan. Resten av kvällen ska vi titta på fotbollen, Sverige-Irland, och sen ska jag och Robin åka hem och lägga oss hyfsat tidigt. Han ska spela innebandy klockan åtta imorgonbitti och jag ska försöka komma upp hyfsat tidigt för att börja dagen med en löprunda på billingen. Hoppas alla får en fin fredag och helg! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0